4 ПРИНЦИПА ТАЙМІНГА

Опубликовал: lab-user
16
1106 Views

Таймінг в маркетингу – це планування виходу реклами. Застосовується він на найрізноманітніших платформах від Інтернету до реклами на ТБ. Розглянемо 4 базових принципа таймінгу.

  1. Визначтеся з цільовою аудиторією. Знаючи кому рекламувати товар можна далі рухатися у визначенні самого вдалого часу для реклами.
  2. Визначте час, у який ваша аудиторія найбільш активна. Офісні працівники найбільш активно користуються соц. мережами в першій половині дня, а більш молоде покоління у другій.
  3. Задайте мету і слідуйте їй. Наприклад, на телебаченні ваша аудиторія, припустимо, найбільше цікавиться новинами, але чи ефективна буде ваша реклама перед новинами, якщо основна увага аудиторії буде припадати на телепередачу, а не на рекламу.
  4. Шукайте нові рішення. Аудиторія активна і постійно змінює площадки «проживання». Якщо 10 років тому ваша реклама була найбільш ефективна на ТБ, то можливо зараз прийшов час задуматися про соц. мережі?

Працюйте з професіоналами, Social Media Laboratory.

Ещё новости от